Igår:

Fotade massa bilder igår och idag. Jag tar bilderna från igår nu och rästen imårn:
 
Så först gick jag till Londinviadukten för att ta min buss till skolan!
 
 
Sen kom jag till skolan och fotade migsjälv utanför skoltoaletterna och så fotade Stella lite också :)

*här ska det vara lite bilder som jag tog påvägen dit men jag måste fråga alla som är med på bilderna om jag får lägga upp dem här så de kommer snart <3*
 
Sen gick hela klassen på studiebesök till Medelhavs museet och kollade lite på Antika grekiska fynd XP
My girls <333 Påväg hem :)
Skollunch (stavas det så..?) 
Sen så fotade jag inte mer, men jag gick i alla fall på sång efter det. Och sen pluggade jag! <3 Gonatt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarawf

Foto och vardag :)

RSS 2.0