Julklappar!

Måste ju bara visa några julklappar jag fick, super mysigt! (flömmmmmmmm)
I-phone högtalare sov var super bra! Måste bara komma på vart jag ska ställa den!!! 
 
Over-size tröja! jag tog på den direkt när jag fick den och jag har inte tagit av mig den sedan dess (jodå när jag ska sova osv)! 
 
Vem fick ISLAND PARADISE? JAG FICK ISLAND PARADISE! Och jag spelade det hela dagen igår så nu får jag inte spela det öfr ens klockan sex ikväll för att jag harbestämt det! Det är inte bra för min hälsa!!!♥️
 
Det var tre av julklapparna, rästen årkar jag inte visa, men deg var lite filmer en bok, strumpor från indiska, doftgrej, armband, och lite pengar! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarawf

Foto och vardag :)

RSS 2.0