Merry Christmas!

Med den finaste och mest kreativa rubriken så vill jag ägna er en god jul!
 
Haha ja, fint av mig! Men jag tänkte berätta lite saker! Så om ni är ointresserade så kan ni komma tillbaka senare!
 
Ett, GOD JUL!!! :D Två, jag ska ursäkta nig för vad jag lovade i typ det senaste inlägget (dvs. att jag skulle blogga på jullovet och att jag fått mer internet så att det skulle inte bli några problem) men jag råkade liksom göra slut på internetet (på datorn) den elvte så min plan höll inte så bra! Sen har jag liksom inte kommit mig för att blogga på mobilen, jag tycker att det är så störande eftersom tanjenterna är så små och då råkar jag alltid stava helt knas! Jag ska inte lova någonting men jag hoppas att jag ska börja blogga igen! 
Tre, jag fick typ världens bästa julklappar Hihi! Jag ska göra ett inlägg med bilder på dem sen!
Fyra, jag fyller år om fyra dagar! (Den 29de dec) och då fyller jag 13! Fast jag har typ känt mig som tretton i några månader så det är inget vidare nytt för mig! 
Fem, asså dagen innan jul så ringer min mamma till mormor och frågar om hon är på tåget (vilket hon skulle ha varit då om inte...) men så svarar mormor nej! hon e sjuk, orka inte ta sig upp ur sängen :c så vi firade jul utan henne, känndes konstigt :'c
Sex, lite bra nyheter, jag åket till landet på lördag! Och jag kommer att kunna fota! Och det är jätte skoj♥️
 
Ful bild på mig! 
Hejdå, hörs sen☺️♥️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarawf

Foto och vardag :)

RSS 2.0