Långa dagar?

Hej hej! Nu ligger jag i sängen och sover nästan, hehe! Nejmen jag har precis tvättat bort sminket och så, orkade inte duscha - alldeles för trött ni vet! Och man blir pigg av att duscha, vilket jag inte har tid med! Så.. Imårn är det loppis på nytorget om ni vill komma. Och sen är det lilljul med vänner! Så jag har vart iväg och köpt de sista klapparna till dem, ska slås in imårn bitti! Så det blir kul och stressigt, som idag!

Idag, om någon är intresserad, så börjades dagen med att gå upp klockan sex! Och ha lucia halv åtta... Jäääääätte kul enligt mig och så (ironi ni vet!)! Ja men sen så gick vi till skolan och hade matte och pyssel-franska lektion! Och sen så träffa jag nadine, så mysigt♥️ det var länge sen vi träffades! Vi åkte till gallerian och köpte lite klappar! Det var sjukt svårt att hitta men jag är envis c; och så åkte vi hem till henne och såg massa film och serier! Myyys dag!

 Sämsta bilden... Ska ändra imårn♥️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarawf

Foto och vardag :)

RSS 2.0