❀December❀

Nu är det december! Anledningen till att jag inte bloggat på ungefär en månad är för att jag inte haft nåt internet på datorn nästan hela november eftersom jag kollade på sjukt mycket pll (jag tror jag såg typ fyra eller fem avs på en kväll...) och så, så det tog slut på en vecka! Men nu är det månadsskifte så det är tillbaka nu! 
Så jag hoppas att jag kommer upp på banan igen, börjar månaden med söndagsångest, tack :c   Nejdå, men faktiskt så tror jag att den här månaden kommer bli svår; dels fr att det är sista vackorna i skolan och allt ska vara klart men även för att det är julstress och mitt huvud kommer att sprängas av tankar. 

  Mitt liv är ganska så rörigt just nu. Ni vet det vanliga: Vänner, Skola, Familj. Det är väldigt mycket att tänka över.

Men nu ska jag i alla fall sätta på ett snabt avs av pll, HAR SAKNAT DET! Och sen så ska jag se Äkta människor på tv och göra ordning för imårgon, så får vi se hur det går. Nåja! 
Vi börjar väl månaden med några bilder tagna förut idag, på Blidö!
Det kommr mer sen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarawf

Foto och vardag :)

RSS 2.0