Tränade todayyyy :0D

Gick ut och power walka idag hehe :0D
Ska göra nåt slags skema för vilka dagar jag ska träna. Vet dock inte vilken dag min sång börjar... 
Men gick i alla fall fem km ;0D Det tycker jag är bra.. men tänkte tipsa er som tränar om en app som finns på appstore och samsung också tror jag. 
Den heter run keeper och är super bra om man vill hålla reda på sitt tränande. För man sätter på appen är man ska börja springa/gå/åka skidor osvosv. Så mäter den hur långt man t.ex sprungit och hur många kallorier man tappat, hur lång tid det tog och lite annat! Den skickar även notiser när man inte har tränat på ett tag och är väldigt peppande då man får "grattis" när man slagit sina rekord osv! 
Den är faktist riktigt bra så ni borde testa den! :0)
Så ser ikonen ut ;0)
!!! Denna bild har inget med detta inlägg att göra... !!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarawf

Foto och vardag :)

RSS 2.0