Haha!

Det blev inget IKEA igår heller men idag lovar jag värkligen!!! Det ska bli RIKTIGT KUL att få in lite nya saker till rummet! Hörde just att bästa skulle föllja med dit ocksååå! AWESOMEEEEEE!
Men här kommer lite saker som jag ska göra nu unde lovet!
 
SOVA! Sova är faktiskt något av det viktigaste som en människa behöver! Om man tänker efter så blir man ju piggare och så sägs det att hyn blir bättre, det är faktiskt något som jag tror på! Haha!
 
BUS ELLER GODIS! Jag ska äta massor av godis, haha! Gött ska de bli!!
 
IKEA! Men det vet ni ju redan!
 
MINA BÄSTA! Jag ska faktisk vara en hel del med mina bästa bästisar!!! JÄTTE AWEESOME!
 
Och jag ska såklart göra massor av mer saker! Så mycket att det inte går att skriva!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarawf

Foto och vardag :)

RSS 2.0