Tillbaka

Jag är llbaka på bloggen nu! Jag har däremot inte varit på landet, men i lördags så gick jag och fina Isabel på bio sen så köppte jag och mamma lite hår****. Super ni ska få se en bild snart måste bara ta en först. Sen på söndag var vi hela dagen på kulturama skolan för vi hade dans där. Jag tycker att jag var social ju. I alla fall så lärde jag känna en massa nya trevliga menniskor.

Förresten så vill jag gå och köpa lite snygga smycken och kläder som passar till våren, jag vill ju ha lite nytt. Men kan jag det? Mej för min månadspäng går till danmark. Aja kannske hittar något snyggt dår!
Vill såååå ha en tröja som jag såg på lindex men den kosstade 300, så mycket hade jag inte.Haha, snygging va! Typ världes suddigaste bild.
Ska snart bjuda på en kön låt, wooow!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarawf

Foto och vardag :)

RSS 2.0