...

Heeeey!
Hur mår ni alla idag? Jag mår rätt så bra faktiskt :)
Fasst väldig trött! Jag somnade nog inte förns typ tre igår eller nåt! Jag och Frida låg och snackade tills vi typ fumlade! Haha!!
det är så kul när man e två som lixom ska sova i samma rum för då ligger man ju och flummmar hela natten!
As nice!
Idag har jag i alla fall inte gjort någonting, typ! Men det är värkligen skönt att lixom vila ut efter helgen och inför skolan osv. Nästa vecka är det lucia för oss! Den 13! Fasst det är så klart, det är ju själva lucia-dagen!!
Underbart med lov sen och JUL, haha!! Men jag har tyvär jul stress (igentligen) eftersom att jag bara har köpt två julklappar, hehe. jag får faktiskt ta att årdna det!
Gammal! Haha, vet inte vad jag gör!


Kommentarer
Michelle W -

Kika in på min blogg om du gillar mode , shopping & photoshop ! Hope you like it ! ;)

2012-12-10 @ 19:57:45
URL: http://michellewagenborg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarawf

Foto och vardag :)

RSS 2.0