Hemma med ett inlägg

Nu är jag hemma, men i morgon drar vi till Danmark så det är ingen lång stund. Tängte iaf berätta vad som hänt i helgen:
Fredag: åkte vi till landet, eldade typ hela dagen.
Lördag: Satte upp min nya studsmatta + PÅSK! Hihi fick påsk ägg, standard. Chai pulver (chai latte). Så gott.
Söndag: Fick skit ont i ryggen, så jag gjorde typ ingenting.
Måndag: Vaknade typ 9, åt frukkost, hoppade studs matta + VRICKADE OTEN, och vi som ska gå runt i Köpenhamn i två timmar i morgon. Hur ska det gå? Aja, hoppas på det bästa.

Jag har längtat äfter att få blogga, lässen att det blir så här men blir bättre när jag får/köper en I-Phone. LOVAR! Här är en av mina och så klart min familgs fiskar.haha, den första bilde jag la upp på bloggen. Typ känns inte som samma blogg när jag tittar på mina första innlägg. Har liksom börgat förstå vad dätta går ut på. Puss så länge.


Kommentarer
Ida

På vilka bloggar har hon skrivit det?

2012-04-09 @ 19:16:34
URL: http://idaolssonbast.blogg.se/
MATILDA

sv: tack! :D

2012-04-09 @ 19:25:55
URL: http://matildaelisabeth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarawf

Foto och vardag :)

RSS 2.0